.

.
.
.

wtorek, 30 grudnia 2014

Od Allie - Cd. Selthusa

Zmieniłam się w moją drugą postać... w mojej ręce (którą gryzł Kropek) pojawił się ogień trochę przysmażając stworka, puścił natychmiast czując dym a ja wytworzyłam wokół siebie mur z ognia...
- O fuj! - wytarłam rękę o drzewo, ale widząc że wydzielina nie schodzi, wsadziłam rękę do ognia... gdy ją wyciągnęłam była czysta... - No oczywiście... wszystko chce mnie zjeść...
Krąg z ognia już zgasł ale miałam jeszcze płomień w ręce na wszelki wypadek jakby stwór znowu zgłodniał... Nekromanta szybko złapał głodomora i nie zamierzał go puścić...
- Może dać ci łańcuch żebyś go gdzieś przywiązał? - zapytałam sarkastycznie trochę podirytowana tym zdarzeniem...
- Nie jakoś sobie poradzę... - powoli wstawał nadal nie puszczając Kropka - Nic ci nie zrobił? Wszystkie palce są? - popatrzał na moją rękę trochę zmieszany...
Pokręciłam głową i popatrzałam na stworzenie...
- Ni nie szkodzi... już kiedyś mi mówiono że jestem pyszna... podgryzali mi nogi... do teraz mam blizny...

(Selthus? Wiem krótkie, ale ważne że jest)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz