.

.
.
.

niedziela, 16 listopada 2014

To ja jes­tem upadłym aniołem. Zwias­tuję śmierć, zagładę, za­bijam.

To ja jes­tem upadłym aniołem. Zwias­tuję śmierć, zagładę, za­bijam. I nie porównuj mnie do niej, bo ją zesłali z góry. [...] Ale to mnie diabeł zaz­drości piękna i umiejętności uwodze­nia. Niewin­ność jest słod­ka, ale to ja znam życie, nie ona.


 Imię: Hazel
Nazwisko: Levesque
Pseudonim/Przydomek: Skrzydlata
Płeć: Kobieta
Wiek: 18
Narodowość: Kraina Lodu i Śmierci- Nilfheim
Rasa: Upadły Anioł
Charakter: Hazel jest jedną z tych osób, która wie, czego chce w życiu. Jest niezależna, opryskliwa, nieczuła i nieco arogancka. Typowa uwodzicielka, potrafi okręcić mężczyzn wokół palca. Większość dam uważa ją za panią lekkich obyczajów, ale ona tylko odgrywa się na mężczyznach, za to, co jej zrobili.
Wzrost: 175
Aparycja: Ma złote oczy i orzechowe włosy, nieco falowane. jej usta są wyraziste. Wiele dziewcząt zazdrości jej idealnej figury. Często nosi mocny makijaż, który podkreśla jej charakter. Ma długie czarne skrzydła, których nie jest w stanie ukryć.
Umiejętności:
- mimo tego, że jest upadłą, ma zamiłowanie do serafickich noży;
- niezwykle silna, zręczna i szybka;
- emanuje energią charakterystyczną dla serafina, mimo że jest Upadłym Aniołem;
- para się czarną magią;
- czasem ma wizje przyszłości- niedokładne, ale jednak
Gildia:
- Chętna na Akolitkę
Historia: Nie pamięta nic poza tym, że pochodzi z Otchłani. Z tego, co opowiadał jej Lucyfer, zainteresował się nią, gdy jeden z archaniołów zesłał ją do piekła, gdy odrzuciła jego zaloty. Ponoć nie mógł oczyścić jej z energii, którą otoczył ją dawno jeden z serafinów. Podobno miała bardzo bogate życie towarzyskie wśród aniołów, dopóki jeden nie wściekł się, że go odrzuciła, nie zesłał do piekła i zabrał umiejętność chowania skrzydeł. Tyle.
Rodzina: -
Partner: Chce zostać akolitką nie myśli więc o partnerze
Inne:
- Ma wilka Kiyoko
Login/Email: Szwecja162

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz