.

.
.
.

czwartek, 27 listopada 2014

Od Ifrysa Cd Rosalie

Nie oddaliłem się zbytnio od obozowiska, kiedy ktoś zaszedł mi drogę. Niska postać zrzuciła kaptur, ukazując gęste, złote loki. Błękitne oczy spoglądały na mnie zimne niczym lód.
- Shadow jak dobrze cię znowu widzieć. - uśmiechnęła się uroczo.
- Czego tu szukasz Mea?! - syknąłem gniewnie.
- Nie cieszysz się? Tęskniłam. - powiedziała urażonym głosem.
- Jeśli dobrze pamiętam, ostatni raz widziałem cię w lochach... - mimowolnie dotknąłem blizny na piersi niewidocznej pod ubraniem.
- Zostawiłam ci pamiątkę.
Moje myśli pomknęły do ciemnych chwil spędzonych w "gościnie" Krwawej Damy. Miała niezwykle sprawnych katów...
- Z przyjemnością to powtórzę. Tymczasem chciałbyś zapewne zobaczyć swoją przyjaciółkę.
- Co? - szepnąłem, nim zdołałem się opanować.
Nagle poczułem silne uderzenie w głowę i pomknąłem w objęcia ciemności...

<Rosalie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz