.

.
.
.

wtorek, 23 grudnia 2014

Przejmujesz się mną? Nie musisz, jestem tylko zabawką

Imię: Meg
Nazwisko: Shepherd
Płeć: Kobieta
Wiek: 18 lat
Narodowość: Icarus
Rasa: Człowiek
Charakter: Bardzo delikatna i uczuciowa dziewczyna. Jest niepoprawną optymistką..oraz romantyczką. Nadal wierzy że spotka swojego księcia z bajki na białym koniu. Mimo ogromnych przeciwności losu chce dążyć do obranego przez siebie celu..Przeciwniczka rozwiązań siłą, preferuje raczej kierowanie się logicznym myśleniem. Nie lubi ludzi opryskliwych a tym bardziej egoistycznych.
Wzrost: 175 cm
Aparycja: Dość wysoka dziewczyna o ładnej sylwetce oraz krągłościach. Długie, delikatnie podkręcone włosy sięgają jej do pasa, duże zielone oczy którym większość nie umie odmówić. Różowe, pełne usta których kąciki zwykle są uniesione do góry. Jej powabnemu wyglądowi uległ nie jeden, jednak musi być ona wierna swojemu "panu"..
Umiejętności:
- Od dziecka jest zakochana w tańcu
- Może to coś nie bardzo przydatnego ale umie szyć
Gildia: --
Historia: Uciekałam mijając a nawet potrącałam niczego nieświadomych ludzi.
Czułam że jest tuż za mną..że zaraz mnie złapie. Nie mogłam zatrzymać się ani na chwilę.
Mając nadzieję że go zgubię pobiegłam w stronę targowiska..duża ilość ludzi powinna go zmylić. Ale i tak czułam tą okropną niepewność..spośród tłumów byłam bardzo wyróżniająca się. Poszarpana suknia a mój lewy nadgarstek był owinięty łańcuchem który znacznie utrudniał mi ucieczkę.
Poczułam mocne szarpnięcie.
Na moim ramieniu położona była dłoń..na jednym palcu widniał charakterystyczny sygnet..wykonany ze srebra a kamień zastępowała złota czaszka.
-Nieładnie tak uciekać..-wyszeptał mi do ucha i chwycił w pasie.
Zaczęłam się wyrywać i krzyczeć jednak żadna osoba z tłumu nie zwróciła na to uwagi.
Drugą dłonią zasłonił moje usta by stłumić krzyki.
Dociągnął mnie do powozu. Wrzucił mnie do niego brutalnie a ten ruszył.
-Warto było...?-zapytał mężczyzna siedzący przede mną, na jego twarzy widniał obleśny uśmiech.
-Warto..-odpowiedziałam.
Spoliczkował mnie.
Rodzina:
~ Susane ( Matka † )
~ Laura ( Młodsza Siostra † <?> )
~ Leo (Ojciec † )
Partner: --
Inne:
~ Jej dziecięcym marzeniem była umiejętność latania..marzeniem..
~ Nadal czeka na swojego księcia z bajki
Login/Email: Rocki357 / raspberry090@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz