.

.
.
.

środa, 3 grudnia 2014

Smoczy Jeźdźcy – Dovah Zoriik


Krocząc kolejnymi ulicami szarego miasta, mijasz ludzi, którzy zajęci są swoimi sprawami, ciągle gdzieś się śpieszą. Zadzierasz głowę do góry i twoim oczom ukazuje się kilka dużych kształtów, z gracją sunących po niebie. Marzysz, by kiedyś wznieść się w niebiosa… I wtedy w twoim sercu pojawia się iskierka, przyjemnie ogrzewająca cię od środka. Prowadzi cię daleko od miasta, na ogromną polanę, zamieszkałą przez smoki. Odruchowo się cofasz, boisz się, że coś ci zrobią. Ale za twoimi plecami już stoi skrzydlaty gad, na którym siedzi tajemniczy jeździec. Nic nie mówi, gestem tylko wskazuje na małe smoczątko, moszczące się u twoich stóp. Tak, dobrze myślisz. To twoja iskierka, to twoja przyszłość.

Opis
Dovah Zoriik to miejsce dla każdego, kto kiedykolwiek chciał wznieść się ponad swój dotychczasowy świat. Jeśli nie boisz się dużych zwierząt, umiesz walczyć lub chcesz się nauczyć, jesteś stanowczy i kochasz smoki, to miejsce dla Ciebie!


Opieka Gildii
Gildia zajmuje się szkoleniem smoczych wojowników oraz szanowaniem tradycji i uczeniu kandydatów o smokach od samych podstaw. Gildia daje ci również okazję do stworzenia niezwykłej więzi z majestatycznymi gadami, do zostania prawdziwym Smoczym Dziecięciem. Oprócz tego, gildia funkcjonuje na zasadzie zleceń - głównie z tego się utrzymuje.

Nasza Siedziba



Wejście do naszej siedziby jest niepozorne. Trafić tu mogą tylko ci, którzy zostali wybrani przez smoka i w ich sercach zapłonęła iskra lub wtajemniczeni i sprzymierzeńcy. Mimo zwyczajnego wyglądu na zewnątrz w środku skrywa zupełnie inny świat.

Serce Siedziby


Drugie wyjście z jaskini prowadzi na ogromne tereny, które również należą do Gildii. To tu uczymy manewrów powietrznych, latania, walki i używania mocy.

Hierarchia:
(dla jeźdźców)
  • Pisklę
  • Młodzik
  • Smoczy Jeździec
  • Smoczy Brat
  • Dovahkiin - Smocze Dziecię
(dla smoków)
  • Pisklę
  • Młodzik
  • Smoczy Jeździec
  • Król Przestworzy 
  • Władca Niebios
Zasady:

  • szanujesz innych członków, nawet niższych rangą
  • słuchasz się przywódcy (Dovahkiina) i starszych rangą
  • to nie ty wybierasz smoka, to smok wybiera ciebie
  • nie podnosisz ręki na swojego gada
  • nie zabijasz członków gildii
Co do reszty, masz wolną rękę.

Procedura Doboru
To procedura, w której smok i ty zostajecie połączeni nierozerwalną więzią. Jeśli zginiesz - zginie twój smok. To smok wybiera ciebie, czasem jest to pisklę, czasem dorosły osobnik.

Rasy
Jest kilka ras, które posiadają określone cechy charakteru:

  • Regal Cooper:

To nieco zaborcze, żądne krwi smoki. Kiedy dwa samce pojawią się obok siebie, może dojść między nimi do walki. Cechuje je duży rozmiar, siła i ciepła kolorystyka łusek. Najczęściej plują kwasem.

  • Wnichester:


Nieduże gady, które cechuje jednak bardzo duża szybkość i wytrzymałość. Pełnią głównie funkcje szpiegów, poruszają się bezszelestnie. Występują we wszystkich kolorach.

  • Longwing:

To duże smoki, budową przypominające Regal Coopery. Mają niezwykle długie skrzydła, przez co mogą rozwinąć znaczne prędkości. Może ich dosiąść jedynie kobieta, nikt nie wie dlaczego. Są szybkie i wytrzymałe, uparte i zdystansowane.

  • Smoki Żywiołów


Wyróżniamy smoki wody (w tym lodu), ziemi, powietrza (w tym burzy), ognia, nocy i śmierci. Mają różną budowę ciała i kolor łusek. Posługują się odpowiadającym im żywiołem.


  • Mieszańce
Powszechnie spotykane smoki. Mają przeróżne wielkości i aparycje, odmienne cechy charakteru i specjalne zdolności. 

  • Cesarskie:
Tylko Smocze Dziecię potrafi je oswoić, choć nie do końca. Są bardzo rzadkie.


Pomysł autorstwa: Szwecja162

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz