.

.
.
.

środa, 21 stycznia 2015

Od Tasiry - Cd. Mediterano

-Co robię? Dobre pytanie... Powiedzmy że poszłam się przewietrzyć-powiedziałam
Miałam wielki szacunek do smoków gdyż wiele z nich kiedyś dumnie walczyło u mego boku i nie raz uratowało mi życie.
-Mhm no to jeszcze raz przepraszam że cię ochlapałem-powiedział smok przyjaźnie
-Tak naprawdę to nic się nie stało po prostu mam dziś nie za dobry dzień wybacz-powiedziałam
-Każdy kiedyś ma swój gorszy dzień-powiedział- jestem Mediterano-przedstawił się
-Tasira miło mi cię poznać-powiedziałam i zmieniłam się w wilczycę
-Zmiennokształtna?-spytał
-Tak-powiedziałam
-Hmm a w co jeszcze potrafisz się zmieniać-spytał
-w różne stworzenia w sokoła w lwa, w konia i tak dalej-powiedziałam
-O a w smoka potrafisz?-spytał z zaciekawieniem
-W smoka też-powiedziałam i przemieniłam się.

 (Mediterano? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz