.

.
.
.

środa, 12 listopada 2014

Gildia Złodziei - Szeherezada


Szeherezada

Idziesz zatłoczoną ulicą i zauważasz coś niesamowitego. Co jakiś czas, przy każdej ulicy stoi dziecko lub dorosły, niby przebrany za wieśniaka, ale widać dbałość na czystych twarzach i chytrość w oczach. W którymś momencie dziecko wpada na kogoś i skrycie zabiera sakiewkę. Przeprasza wylewnie. Nikt nie zauważył tego - nikt oprócz ciebie. Każda z tych osób ma inne sposoby, jednak ten sam cel. Uśmiech znika ci z twarzy, gdy przechodzi grupa strażników. Nieco zdenerwowany przerzucasz wzrok z nich na złodziejaszka i z powrotem. Ze zdziwieniem jednak stwierdzasz, że żaden z nich nie zauważył obdartusa siedzącego lub stojącego przy zniszczonej ścianie. Dopiero po jakimś czasie, paru dniach zauważasz coś - dopiero po poznaniu ich stylu rozpoznajesz ich - są na każdej ulicy, w każdej uliczce, w każdym zakamarku czy karczmie. Fascynujesz się tym coraz bardziej i pragniesz, żeby cię wtajemniczyli. Podchodzisz do jednego z nich, on jednak udaje, że nic nie wie i uznaje cię za wariata. Za tobą nagle pojawia się cień. Oczekujesz potężnego mężczyzny, widzisz jednak małą dziewczynkę w kapturze zakrywającym twarz. Nakazuje ci iść za sobą, stwierdzając, iż jesteś wystarczająco dobry by poznać ich gildię. Nie wielu wie o nich wszystko - istnieją pewne plotki, jednak tylko członkowie wiedzą o jej budynku czy mistrzach. A ty właśnie wkraczasz na złodziejską drogę złodziejstwa i kłamstwa. Gratuluje wybrania dobrej drogi życia. W każdym kraju znajdziesz nasze odłamy.

BUDYNKI GILDII

Główna Siedziba
Jest to główna kryjówka gildii, w której żyje Kahr i inny złodzieje. Nie ma tam miejsca na sprawiedliwość. Co ukradłeś - 70% twoje, a 30% Kahra, który dba, by nikt nie podważał Złodziei. Nawet monarcha ma problem ze złodziejami - jeżeli się nie przyłapie ich, nie ma mowy o jakimkolwiek aresztowaniu - o to już zadba Mistrz gildii. Znajduje się ona w Krainie Lodu, jednak są takie również w innych miejscach - to gildia na dużą skalę.

Schronienie
Acre_Church_by_barontieri.jpg (1024×680)
Takich jak na górze budynków jest wiele - należy on do Kahra i jeżeli podczas pościgu złodzieja, ten ukryje się tam, żołnierze nie mogą tam wejść bez nakazu pisemnego od Monarchy - o to już zadbają stacjonujący tam wyżsi członkowie Gildii. Strażnikom zwykle nie chcę się załatwiać czegoś takiego, bo może to zająć z około tydzień, a do tego czasu złodziejaszek zniknie.

Ulica 'Morderkaiser'ów
271517.jpg (1920×1080)
Najbardziej obskurna część stolicy, a każdy kraj ma taki. Lepiej się tam nie zapuszczać, oczywiście jeśli nie chcesz zginąć. Samobójców i Zdesperowanych serdecznie zapraszamy. Mieszkają tam najgorsze szuje, a z nimi najlepiej robić przetargi i różne inne... interesy.

HIERARCHIA

Od najwyższej:
  • Kahr - Tzw. 'Mistrz Gildii'. Słuchamy się go całkowicie, nie ma dla niego ale.
  • Sroka - Osoba doświadczona, która zasłużyła na lepsze traktowanie przez wypełnienie licznych misji dla Kahra.
  • Kruk - Już lepiej, już lepiej. Coraz bliżej klasy 'Sroka'. Nawet nieźle. Od teraz zajmujesz się większymi kradzieżami, jak okradanie domów czy wykradanie z nich konkretnych rzeczy.
  • Greamait - Możesz już napadać z taką rangą na ludzi i ich okradać, gratuluje! Powinieneś jednak umieć ukryć swoją tożsamość. No... chyba, że chcesz umrzeć w lochach zamku.
  • Neofer - Żółtodziób po grecku. Jesteś nowy, kradniesz sakiewki czy coś, nic wielkiego.
ZASADY

  1. Słuchamy się Kahra. Niezaprzeczalnie, nieodwołalnie.
  2. Jeśli życie ci miłe, nie robisz nic powyżej twojej rangi.
  3. Zabijesz kogoś z nas? Spoko! 70% zarobku tamtej osoby idzie do skarbca Kahra, a reszta dla ciebie. Uważaj jednak - jeżeli zabijesz kogoś powyżej klasy Greamaita, Mistrz może nie być tak zadowolony. Te osoby są  n i e t y k a l n e,  rozumiemy się?
  4. 30% z a w s z e  idzie do Kahra, jeśli coś ukryjesz, po tobie.
  5. W sumie to tyle... rób co chcesz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz