Szeherezada
Idziesz zatłoczoną ulicą i zauważasz coś niesamowitego. Co jakiś czas, przy każdej ulicy stoi dziecko lub dorosły, niby przebrany za wieśniaka, ale widać dbałość na czystych twarzach i chytrość w oczach. W którymś momencie dziecko wpada na kogoś i skrycie zabiera sakiewkę. Przeprasza wylewnie. Nikt nie zauważył tego - nikt oprócz ciebie. Każda z tych osób ma inne sposoby, jednak ten sam cel. Uśmiech znika ci z twarzy, gdy przechodzi grupa strażników. Nieco zdenerwowany przerzucasz wzrok z nich na złodziejaszka i z powrotem. Ze zdziwieniem jednak stwierdzasz, że żaden z nich nie zauważył obdartusa siedzącego lub stojącego przy zniszczonej ścianie. Dopiero po jakimś czasie, paru dniach zauważasz coś - dopiero po poznaniu ich stylu rozpoznajesz ich - są na każdej ulicy, w każdej uliczce, w każdym zakamarku czy karczmie. Fascynujesz się tym coraz bardziej i pragniesz, żeby cię wtajemniczyli. Podchodzisz do jednego z nich, on jednak udaje, że nic nie wie i uznaje cię za wariata. Za tobą nagle pojawia się cień. Oczekujesz potężnego mężczyzny, widzisz jednak małą dziewczynkę w kapturze zakrywającym twarz. Nakazuje ci iść za sobą, stwierdzając, iż jesteś wystarczająco dobry by poznać ich gildię. Nie wielu wie o nich wszystko - istnieją pewne plotki, jednak tylko członkowie wiedzą o jej budynku czy mistrzach. A ty właśnie wkraczasz na złodziejską drogę złodziejstwa i kłamstwa. Gratuluje wybrania dobrej drogi życia. W każdym kraju znajdziesz nasze odłamy.
BUDYNKI GILDII
Główna Siedziba
Jest to główna kryjówka gildii, w której żyje Kahr i inny złodzieje. Nie ma tam miejsca na sprawiedliwość. Co ukradłeś - 70% twoje, a 30% Kahra, który dba, by nikt nie podważał Złodziei. Nawet monarcha ma problem ze złodziejami - jeżeli się nie przyłapie ich, nie ma mowy o jakimkolwiek aresztowaniu - o to już zadba Mistrz gildii. Znajduje się ona w Krainie Lodu, jednak są takie również w innych miejscach - to gildia na dużą skalę.
Schronienie
Takich jak na górze budynków jest wiele - należy on do Kahra i jeżeli podczas pościgu złodzieja, ten ukryje się tam, żołnierze nie mogą tam wejść bez nakazu pisemnego od Monarchy - o to już zadbają stacjonujący tam wyżsi członkowie Gildii. Strażnikom zwykle nie chcę się załatwiać czegoś takiego, bo może to zająć z około tydzień, a do tego czasu złodziejaszek zniknie.
Ulica 'Morderkaiser'ów
Najbardziej obskurna część stolicy, a każdy kraj ma taki. Lepiej się tam nie zapuszczać, oczywiście jeśli nie chcesz zginąć. Samobójców i Zdesperowanych serdecznie zapraszamy. Mieszkają tam najgorsze szuje, a z nimi najlepiej robić przetargi i różne inne... interesy.
HIERARCHIA
Od najwyższej:
- Kahr - Tzw. 'Mistrz Gildii'. Słuchamy się go całkowicie, nie ma dla niego ale.
- Sroka - Osoba doświadczona, która zasłużyła na lepsze traktowanie przez wypełnienie licznych misji dla Kahra.
- Kruk - Już lepiej, już lepiej. Coraz bliżej klasy 'Sroka'. Nawet nieźle. Od teraz zajmujesz się większymi kradzieżami, jak okradanie domów czy wykradanie z nich konkretnych rzeczy.
- Greamait - Możesz już napadać z taką rangą na ludzi i ich okradać, gratuluje! Powinieneś jednak umieć ukryć swoją tożsamość. No... chyba, że chcesz umrzeć w lochach zamku.
- Neofer - Żółtodziób po grecku. Jesteś nowy, kradniesz sakiewki czy coś, nic wielkiego.
ZASADY
- Słuchamy się Kahra. Niezaprzeczalnie, nieodwołalnie.
- Jeśli życie ci miłe, nie robisz nic powyżej twojej rangi.
- Zabijesz kogoś z nas? Spoko! 70% zarobku tamtej osoby idzie do skarbca Kahra, a reszta dla ciebie. Uważaj jednak - jeżeli zabijesz kogoś powyżej klasy Greamaita, Mistrz może nie być tak zadowolony. Te osoby są n i e t y k a l n e, rozumiemy się?
- 30% z a w s z e idzie do Kahra, jeśli coś ukryjesz, po tobie.
- W sumie to tyle... rób co chcesz.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz