.

.
.
.

środa, 5 listopada 2014

Powietrzne Wilki

Znak


Opis
Jeśli kiedykolwiek miałeś marzenie, by latać i skakałeś z wysokich miejsc, z kiepskim raczej skutkiem, ta gildia jest dla ciebie. Nie dość, że zapewniamy w miarę miękkie lądowanie, to jeszcze umieścimy cię na jednym ze swoich statków. Będziesz miał możliwość z czasem zbudować własną szalupę okręt powietrzy, który zachwyci wszystkich.
- Zainteresowany? Świetnie. Podpisz tutaj. – klepie cię dziwnie po plecach. – No… to na co jeszcze czekasz? Bierz manatki i wypad na statek! Zaraz odbijamy!
- Co? No nie patrz tak na mnie, zaraz ci wszystko wytłumaczę, ale najpierw poćwicz szorowanie pokładu. Hehe, nie chcesz? No patrzcie państwo co za du… Ok, więc słuchaj.
Każda Ćma musi najpierw odsłużyć swoje na okręcie jednego z kapitanów. Dopiero, gdy nieco się wdroży w nasz cudowny świat, wykona kilka misji i o dziwo przetrwa, awansuje na Wróbla.
Wróbel zaś, zaczyna zabawę. Otrzymuje na starcie niewielki okręt (za który najpierw musi zapłacić). Jeśli nie masz przy sobie ani grosza, my ci chętnie pożyczymy, ale spróbuj nie oddać, a pożałujesz. Rozumiemy się? Cudnie…
Jak zepsujesz lub stracisz statek, cóż, masz problem. Nie jesteśmy od tego, by cię trzymać za rączkę. Najlepiej mieć kontakty wśród kapitanów, może ci dadzą jakąś szalupę.
- Czy można być piratem? No baaa. – odciąga cię na bok. – Ja ci tego nie powiedziałem, ale dopóki cię nie złapią, wszystko jest możliwe. Jasne? No… Zuch z ciebie.
- Co? Nie wiesz od czego zacząć? Biedaczysko, nie słuchałeś! Idź do tego wielkiego kolesia, a on zaraz da ci papierek i będziesz nasz… znaczy się, zaczniesz przygodę życia! Witamy w naszych szeregach!


Siedziba
Mamy dwie siedziby. Cudne wprost, ja wam to mówię. Jedna lata, druga… no nieco mniej. Nie moja wina, że musieliśmy ją przypiąć łańcuchami, bo jakiś pieruński mag zrobił te swoje czary mary i BUM! Chciała odlecieć. Teraz jest ślicznym elementem krajobrazu w Libertad. Tam wszystko lewituje, więc nikt się nie połapał.


Wędrująca forteca to nowe cudeńko. Mają tam wstęp TYLKO kapitanowie, chyba, że się ładnie uśmiechniesz i któryś cię zabierze. Nie patrz tak na mnie, ja nie jestem kapitanem. A dokąd lata? Kto tam ich wie. Jest wszędzie, tyle ci powiem.

 Hierarchia (Od najniższej)
  • Ćma
  • Wróbel
  • Albatros
  • Orzeł
  • Harpia
  • Gryf
  • Smok
  • Władca Wiatrów

Zasady
Taaak, mamy kilka, zdziwiony? Ha! Ja jeszcze bardziej. Teraz słuchaj, bo nie będę powtarzał.
  1. Nie okradasz innych współbraci z gildii. Jak chcesz to robisz to na własną odpowiedzialność. 
  2. Za porwanie cudzego statku grozi stryczek. Cóż poradzić, nerwowi są.
  3. Właściwie możesz wszystko inne. Taaak, być piratem też, skoro lubisz siedzieć w lochach.
    Co? Nie złapią cię? Ha, zuch chłopak. Takim nam trzeba… oj ty biedaku. A! Zapomniałem! Najważniejsze!
  4. Nie możesz być magiem. No chyba, że umiesz się ładnie kamuflować. Nienawidzimy drani.

Statki
W naszym skromnym wyposażeniu mamy wiele pięknych łajb. Nawet nie patrz na te duże, nie stać cię. Z początku dostaniesz podstawową jednostkę latającą. Widzisz jaka ładna? Nieee, tu nic nie odlatuje to ma tak dyndać.
Ciesz się! Będziesz tak jakby kapitanem! Ech ci młodzi, zawsze narzekają. Tu masz przykład stateczków. Im większy, tym większa załoga i twoja pozycja w gildii.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz